Adastra

lördag 4 april 2015

Ena sidan spegelblank...




...och andra sidan är faktiskt väldigt blank också trots att den inte är iordninggjord. De måste ha väldigt bra gelcoat i Linjetterna.

Resultatet är ifrån gårdagen då jag ägnade mig åt styrbords sida.
 I dag var bara Magnus nere och drog elkablar medan jag gjorde i ordning påskägg och bakade stoooor tårta.
 Han kom hem kall som en isbit och jag var inte ett dugg avundsjuk på honom.

I morgon får jag tid att vara på varvet och då ska jag nog isolera under takskivorna för det ska vara lika grisigt kallt som i dag.
Nu ser det ut som att den riktiga vårvärmen ska komma lagom till påsken är slut om två dagar. Bra att den kommer någon gång tycker jag. Och om 20 dagar ligger vi i spat igen.

2 kommentarer:

  1. Typiskt att värmen kommer efter all ledighet, men som du säger skönt ATT den kommer ;-) Hon är verkligen väldigt vacker er båt! Rena fina linjer, stor och rejäl hoppas ni få en härlig båtsommar (vår och höst)
    MariaG

    SvaraRadera
  2. Det får vi säkert. Kul att du tittar in här också !
    Cia

    SvaraRadera